HeJhEj! Nu HaR jAg SkÄmT uT mEj IgEn..

I dag blev det ung 08 igen! Träffa min älsklings Lova och va där med henne , super kul var det att träffa henne igen har saknat ihjäl mej ju! <3
Vi typ bloggade lite på ung haha ni får en liten bild, lovar!
Sen träffade vi Amanda, Lisa och Carro :) <3 Och Lova behövde gå :( <3 sen träffa vi lite roliga killar haha .. men aja ska dit i morgon igen. 
Jag råka skämma ut mej i dag haahah.. jag råka krama en kille bakifrån så han hann liksom inte se mej.. trodde det va en kompis haha fatta vad pinsamt .. men aja han verkade inte  bry sig så mycket så jag sa , sry tror jag hamna lite fel och garva lite.. haha så typiskt mej ..
HAha men jag är rätt van att göra bort mej så jag reflekterade inte så mycket över det.. haha!


Jag & Lova<3

Kommentarer
Postat av: lova

hm ignorera mig vänligen men vi hade de ju bäst sötaste! pusssssssss

2010-08-15 @ 17:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0