Torsdag

Hejhej! Min dag har varit helt okej från att knappt orka gå upp ur sängen.. haha.
Vi hade typ nån "lära känna byggnaden dag" fast typ alla redan hittade.. aja min grupp van så vi fick piggelin haha men vera tugga av och typ spotta? ..ut på amanda eller hur det var haha! ;P

Sen satt alla och snacka på en bänk när vi slutat och bara snacka jag gillar de stunderna, sen stack jag Amanda och Anna hem till Anna och gjorde mackor med nån as god gegga på haha och saft, sen satt vi på terassen och myste:) Trevligt, trevligt! <3

I morgon fyller min ANNA 13 ÅR!!!!! <333333 Ska bli najs iaf, Grattis i förskott gumman <333 :*


Nu ska jag ta och läsa min bok , tyvär har jag inga bilder och sladden vill inte funka:(
ha det gött så länge! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0