Kent e livet

Dagen till ära gjorde jag och världens sötaste lillasyrra godaste glassen ever haha! Vi e nämligen grymma kockar när vi är själva. 

Nu e det typ 6 dagar kvar på lovet, känns ändå helt okej , för jag saknar alla fina som man knappt sett på hela sommaren.. men liksom hur många veckor som helst till höstlovet så det känns ju lite mindre bra.

Sen gick jag till träningen, eller typ halv sprang..för att jag skulle hinna.. så mina ben var spaggetti asså att jag inte kunde kontrollera de (i dag igen).. fett jobbigt ju. Det gick rätt bra ändå. Och nu är man hemma igen , så nu sitter jag här nyduschad och tar in kents härliga låtar genom öronen, ni har väl hört den nyaste skivan? <3

 

 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är väl inget kent-fan precis , men många av låtarna är riktigt bra faktiskt!

Såg dig på ung08 men jag vågade inte säga hej.. <3

2010-08-12 @ 23:48:04
Postat av: Andrea<3

Hej! Kul att du gillar låtarna :) Men om du skulle se mej igen är det bara säga hej, jag e rätt social av mej, älskar att prata! Kram på dej <33

2010-08-15 @ 22:36:34
URL: http://breakaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0