Känner mig mörbultad.. hehe..

O shiet jag har ont överallt , mest tränings verk från i onsdags haha det är alltid värst två dagar efter, plus efer gympan då ja typ sprang in i väggen för att ja inte kunde stanna haha! Eller i morse när jag hade grymt brottom och smällde upp hissdörren rakt i ansiktet på mej själv , snacka om att ja vaknade till ..hehe ;)

Har precis snackat en timme med carro i telefon , efter att jag försökt ringa henne typ 100 gånger eller nåt?! haha kul att snacka med henne iaf! :) Saknar henne ju!<3

Mitt i allt det lite halv jobbiga just nu med allt känns det ändå okej, jag vet var ja har de flesta personer runt mej , vilka jag kan lita på och så. Japp allt är kompliserat, lite som en bok , typ värsta händelserika boken där allt händer samtidigt som man inte fattar vad man läst till slut typ.

Haha aja kollade på idol , det lilla jag hann se innan jag slocknade i soffan , kan inte rå för att jag e super trött jue .
Fel vinnare tycker jag eftersom Minna bjöd på sig själv mycket mer än Jay och hon kan göra så mycket mer med sin röst, jag säger inte att han var dålig eller nåt för det var han inte , men Minna har utvecklats mest! :)

Neeej fan nu tappade jag rösten , jag e såå hes, har sjungit 10 timmar på två dagar typ , det sliter, och det e inte bra eftersom jag ska till Carro i morgon och öva sångerna vi ska sjunga på hennes mammas jobb på måndag. Gud jag ska nog palla mej ut till köket och dricka lite te med massa honung.





Sommar sommar sommar , vill inte låta tjatig men asså vintern är alldeles för lång..




                 


                                                           Sov gott alla fina!

Kommentarer
Postat av: Mm <3

Så det förklarar ju värför du kraxade i telefonen .. haha sötisen <3

2010-12-10 @ 23:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0