Lågt. lägre. lägst.

Herregud kan en dag bli sämre eller?
Shiet att jag överlevde är ett under, obeskrivligt..
Gud jag har typ inget posetivt att skriva idag, im sorry :* eller typ en enda , vi började med friskis och svettis pass idag på fotbollen:)
Efter plugget åkte jag till skäris för att försöka hitta ett lucia linne till i morgon .. hehe ja då ute i sista sekund.. aja va inne i varje affär och inget lucia linne någonstans i min storlek.. :S
herregu , tillslut hamnade jag på Åhlens , där fanns det lucia linnen men bara tre stycken varav två i XL och en i L .. shiet ja köpte L för att ja var stressad och skulle hinna till träningen ... gud jag kommer se ut som en liten mygga i ett stort tält , värsta fall får jag nog sy upp det eller något hahaha , fett komiskt ;) Sen köpte jag en ny foundation, eftersom mitt puder gick sönder i nessesären :( Inte kul ..

Resten har jag ingen stor lust att nämna här .. fan jag e både besviken och ledsen , mest det först nämnda men iaf. Jag fick sån lust att bara skrika, sån adrenalin man inte känner ofta, det kändes som att ja behövde springa ett varv runt jorden och aldrig komma tillbaka men jag kom visserligen inte så långt typ 20 meter innan ja halka på isen, isen som hånlog åt mej , att allt bara vände, allt kan gå så fort på en sekund eller mindre. Allt man har omkring sig kan faktiskt försvinna på grund av sidor som inte ens fanns.

Nu ska jag göra en frukt shake och sen ska jag kolla spanska glosorna och sen ska jag palla mej i säng elr nåt sjukt trött , men snart är det lov , med soooov morgon! Yey :D



XoXo




Ja i sommras på bryggan på landet:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Kika gärna in hos mig om du gillar en blandad blogg som handlar om allt ifrån min vardag, musiktips eller varför inte senaste klädmodet och kändis-skvallret!



(Om du inte gillar reklam får jag ursäkta)

2010-12-09 @ 00:44:33
URL: http://kriisitiinjonsson.blogg.se/
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är öppnad, kolla om de va du, om inte kan du anmäla dig till morgondagens lucka :)

kram

2010-12-09 @ 08:32:06
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Caroline

Snygg bild hörru! Det var den jag sa att du skulle lägga up, heheheh!:D <3

2010-12-09 @ 13:08:25
URL: http://lisaocarro.blogg.se/
Postat av: Christopher

Hejsan. anmäl dig till dagens blogg hos mig annars önskar jag dig en fortsatt trevlig torsdag! =P

2010-12-09 @ 14:49:01
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0