Lussebullar

Haha nu sitter jag här med nybakade lussebullar, super goda, såklart eftersom ja var med och baka ;)
Har bara sutit vid datan och inte gjort något vettigt alls .. typiskt ..
Ska packa ner lucia grejer nu till morgondagens alla tåg, det ska bli kul! :D
Men ni måste hålla med om att helgen gick aldeles för snabbt? :S

Här kommer två bilder från igår som jag lovade:) Finns fler, men aja har bara två just nu för de andra är på carros data.





Ph1: Jag i snön , fotat av Carro.




Ph 2: Jag och Ebba , av carro.
 


Fan vad kallt det var , med kul också! :D

Och ta inte bilderna i förra inlägget så seriöst.. hehe  carros förtjänst ;) 


Sov gott på er! Puss ♥

         


                                                    

 


Kommentarer
Postat av: Grimsa

Hihi,tack,men du är sötare<33

2010-12-12 @ 21:37:28
URL: http://grimsa.blogg.se/
Postat av: Caroline!

Heeheh!.)<3

2010-12-13 @ 17:52:25
URL: http://lisaocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0