Hej och hejdå

Kom hem från träningen för typ två timmar sen.. fast jag amanda och anna skulle testa den nya vägen efter bron, vi hamnade liiite fel bara ...
Min dag har varit sämst, sämre än nånsin .. nån som kan ringa och göra mig glad kanske? ♥ Bara deppig.
Aja det ända som gjorde mig lycklig i dag var när söta celine räddade mig med tuggummi :)
I morgon ska vi springa på gympan , och jag har skit ont i knäna och höfterna.. måste typ gå till läkare och kolla tror ja..
Musiken var helt okej också för vi hade vikarie och jag och carro fick sitta ute i solen och spela, sen kom halva D klassen ut och höll oss sällskap :) Och anna försökte filma när jag och carro sjöng , det gick inte så bra typ ;)
Nu ska jag dra mej ut till vardagsrummet och kolla på idol!


Puss på alla fina och alla idioter! <3







Jag och carro, inte finaste bilden på mej bara .. <3

Kommentarer
Postat av: Carro

ligger bilden uppe på facebook? ajdå, jag har för mig att jag sett den där. Jag är hemskt ful:o<3

Love ya<33

2010-09-29 @ 20:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0