Jag låter som hen kråka

Heeej! Vet att det varit skit dålig uppdatering men aja ;)
Mår typ lite halv kasst sådär, lite risig typ.. Men min röst måste bli bra tills på lördag då det är uppträda grej :)
Förövrigt har veckan varit rätt tråkig.. haha förutom i går på No n när vi skulle kolla på mina celler i mikroskåp haha det var super konstigt haha men kul haha.
I dag var det So prov, hoppas det gick bra! Kom hem från första gitarr träffen för i år och fick den perfekta tiden precis som jag ville ha och juste är jätteglad för jag blev elevstödjare haha.
I morgon börjar kören! Gud vad jag har saknat er allihopa! Ska bli skit kul trots att jag inte kommer kunna sjunga ..

Men kort och gott är kanske bäst , jag vet inte , men nu ska jag ta ett skollhett bad med badbomber och sen ska jag plugga spanska glosor.


Bjuder på den! (jag och amanda dansar till eftertextens låt) Haha



Kyssar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0