Datadag

Va hemma i dag mådde kasst men jag blir bättre till i morgon då det är skolfoto, undrar hur det går.. haha..
Sen ska jag jobba för nåt parti med anna, amanda och emma, blir kul. :)


Alla följande bilder e från annas kamera så ni vet! De är från i måndags hemma hos Anna och från i går i skolan. Hoppas de är ok för dej Anna , annars hojta till babe! <3




anna, så himla söt, jag vet <3


Lisa och amandis:)


Anna och jag , gick inte att vrida..


Jag och veris :)


Vera och Emma :)



haha jag , som ser super liten ut och liten i åldern asså, anna fota lite mycke ovanför för att jag klaga på alla foton som var underifrån på mej..


och till sist söta emma :)



                                                                Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0