Äntligen freeeedaaag!

Va ju på Circus med plugget idag, det var ganska kul , på rasten drog vi till sibylla och satt i solen och åt, grymt najs! Sen fick vi typ testa på circus också men det var fett svårt och så skulle vi jonglera och jag klarade  nästan inte ens av 1 enda boll .. haha aja sen va vi på åsen eller typ hägerstens planen efter vi slutat.

Sen åkte jag hem och duscha och åt middag, sen var det gården fest, den var egentligen sjukt lame.. haha så alla drog därifrån.. det låter fett mobbat (det var det oxå) haha men vi orkade inte bry oss så vi dansade loss som fan i 3 timmar typ ;) Inte bästa men liksom ändå kul eftersom vi dansa iaf. AJa i morgon ska ju jag och Ebbs på The wave och då måste det ju bli awesome helt enkelt!

Ni ska få en bild på mitt försök till att fixa naglarna.. skulle bli graffitti nails men det blev det nästan iaf ;) Ingen bra bild .. men what ever, ni ser nog lite iaf (:



God natt! <3


Kommentarer
Postat av: Stina

Coola naglar! Kan du visa när du målat de oftare? Det är kul att se och få lite tips :) Fin blogg föresten! :D

2011-04-19 @ 20:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0