Förlåt för dålig uppdatering..

Ikväll var det fest i fruängen, helt okej typ har ont över allt iaf haha!
Fast jag har tränings verk också ..jobbigt värre, och på tal om träning så hade vi springning på gympan igår, hemsk terräng löpning och ja börja gråta av pollen grejserna så jag kom lite halv död in i mål men med tanke på att halva klassen var "sjuka" just den dagen så e jag stolt över mig själv ;)
Sen när jag står lite lonely i duschen i ombyttsrummet, så hör jag att dörren slits upp och typ 15 småbarns tjejer bombarderar hela omklädnings rummet och där står jag neck i dushen eftersom jag glömde handuken på bänken.. riktigt jobbig situation :S

Aja i morgon är det valborg , men allt e inte direkt super planerat .. men det fixar sig nog, Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0