Inför kvällen

Om typ 3 timmar ska jag möta upp Ebba, vi ska som sagt på The wave så vi ska typ käka tillsammans någonm stans först och sen drar vi väl dit.

Har ätit frukost på ballkongen i dag, sjukt mysigt. Jag har också letat runt som en galning efter vad jag ska ha på mig, men det blir väl antagligen något svart ..eller rosa som jag känner mig hemma i. Sen måste jag fixa naglarna igen och sminka mig och fixa håret lite. Så jag har en del att göra, hoppas ni också får en grym kväll!

PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Daniella

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).

2011-07-13 @ 22:13:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0