Lovet har börjar RIKTIGT bra!

Jag är ledsen för dålig uppdatering här på bloggen.. men jag har inte haft tillgång till data.

The wave i lördags var sjukt grymt med Ebba:)

I söndags sov jag hos Crille med Lowe, vi hade det skit kul såklart och shiet vad jag blev glad när det blev över 20 grader!

Sen i går mötte jag upp Carro, Ebba och Ida, vi köpte fika och stuff och så gick vi ner till bad berget och hade mys, och så kom killarna. Det var iaf super och sen skulle grabbsen dra och då gick vi till gropen och spelade hög musik och dansade typ.
På kvällen kom vi på att vi skulle ha middags picknick, så vi gick hem till Carro och gjorde pastasallad, och så satt vi och hade det riktigt bra, innan vi stack till tuben och röjde lite över allt ;)

Sen sov jag och Ebba hos Carro, det var super mys, carro gjorde varm choklad och så låg vi och snackade, älskar er<3 

Har inga bilder, sorgligt nog.. :(


I morse gick vi upp vid halv tolv och gjorde frulle och dansade till våra favvo låta, sen gick jag hem i solen (A) och när jag kom hem träffade jag mina söta syrror, vi satt på balkongen och solade och spelade kort, de hade varit och köpt rulltårta som vi fika hihi :P
I kväll ska jag vara hemma (för en gångs skull) med familjen, blir väl god mat, film och mys:)


Ska försöka hinna med en ansikts mask och ett skummbad, ha en bra kväll sötnosar <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0