Fiskräns och annat skit ;)

Dagen började med illa luktande fisk på hemkunskapen, vi skulle ränsa den och så.. haha det stank men det roligaste var att se allas sjukt roliga miner när de drog ut inälvorna.. okej ska inte låta så grovt liksom men haha iaf jag ville bara få fram hela sanningen;) Sen flöt väl dagen på, efter skolan gick jag på gitarr lektionen och spelade min egen låt typ ska bara fixa lite takt grejer till nästa vecka bara.

Btw så  blev helgen lyckad som fan med Carro och Ebba och med tjejerna i fredags! Så jag är fett glad för det, vi hade sjukt mys hos carro och upp oss med massa godis och cocacola, fett massa najs asså!

Just nu sitter jag och väntar på att ett gossip girl avsnitt har laddat klart sen ska jag och Sofia kolla på det en stund, efter det ska jag ta en dusch och fixa mej till i morgon hoppas man hinner med lite tv också, så hare grymt så länge, PUSS! <3




Kommentarer
Postat av: Ebba

Faaaaaaaaan vilken fin bild gumman!

Love. /Ebbs

2011-02-11 @ 21:08:58
URL: http://unbroken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0