Lill-lördag

I går kväll åkte jag in till stan för att träffa Yoyo, vi snackade massor och fikade på ett av våra stammis ställen ;) Hon gjorde min dag! Super mysigt och kul hade vi iaf:)

I dag var det fett dött, fast det var väl liksom som vanligt bara typ, ingen höjdare inget som stack ut i mängden liksom, fast det var kul på musiken iaf haha ni vet vad jag menar.. jag typ garva ihjäl innombords;)

När jag kom hem slog jag i min häl i trappan så jag fick ut ett ill skrik som jag försökte kväva men det gick ju inte så bra .. :S Så nu tvingas jag ha ett stort blått dunkande märke på hälen ett tag, hoppas det går bort riktigt fort, e trött på att jag ska råka göra illa mig helatiden.. :( haha.
Nu ska jag ta en fett varm dusch och sjunga lite haha, ni vet jag är en riktig dusch-sångare ;)



PUSSAR♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0