14 år <3

Först måste jag bara säga att jag har världens finaste kompisar, så himla fina och omtänksamma:) Älskar er hur mycket som helst<3

Igår var det en liten tjej midag här hemma med fina brudarna, har inga bilder.. har nån av er? :P

Det var super trevligt och kul tycker jag, sen gick vi alla ner till ungdomsgården för det var över nattning i går kväll, det var verkligen kul och måste göras om.

Mina älskade vänner hade köpt tårta och fixat med blommor och allt vid tolvslaget, så himla gulligt! Så fick jag sjukt fina presenter av mina älsklingar , asså ni e så snälla och urgulliga och jag älskar er!♥

Skulle kunna babbla på i en vecka om hur underbaaraaa ni är men jag hoppas att ni vet hur mycket ni betyder!

Jag lyckades nästan dygna men jag somna vid typ 4-5..hehe och vakna lite senare av att sötnötarna hällde vatten på mig haha myspys :*
Sen var det frukost och efter det skulle vi städa hela ungdomsgården.

När jag kom hem runt halv nio på morgonen möts jag av familjen som grattar mig och kramas hihi , men jag var super trött så jag satte på musik och börja dansa lite random för att bli pigg men jag somna nåra timmar till slut iaf.. ;) Sen kom la familla in och sjöng för mig med ännu mer presenter.

Och sen på kvällen gick vi ut och åt på resturang, så allt var hur lyckat som helst, grym 14 års dag!

Jag är skit glad och sjukt tacksam för allt ni gjorde för mig nära och kära , älskar er enormt!

PUSSAR från eran fjorre ;)♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0