Easy A

I morse eller typ halv ett.. , vaknade jag upp bredvid sofia , råka somna i hennes rum igår kväll när vi snackade typ hela natten haha, sen ringde min sötis gullipluttinutti Yuvis så vi bestämde att vi skulle dra på bio ;) Så jag sminkade mej ovanligt snabbt och plattade håret innan jag drog till stan och träffade henne, vi hade skit kul i alla affärer och så såg vi filmen easy A , den va grym , vi hade tydligen så mycket godis att vi had massa kvar efter filmen..!? wtf hahah;P Sen gick vi lite till i affärer och den snyggingen passar ju i allt, jag fick med mej en jacka hem, ni får se! :) Sen vid typ sju åkte jag till hemma plan för att gå till gården med härligt folk, så min dag har varit sjukt lyckad=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0