Jag vet att jag har varit riktigt dålig med uppdatering..

Men what ever , nu är jag här iaf ;)
Har hänt så sjukt mycket på den lilla tid ni inte har hört av mej, så ni vet.
Har träffat sjukt fina människor och annat kul. Btw så åker jag till Paris på fredag hihi ska bli sjukt kul!

Igår var det studie dag, riktigt härligt! Först fotade jag och Sofia massor, och senare på typ efter middan åkte jag till Yoyos skola för hennes klass skulle spela upp sin teater pjäs, riktigt roligt sen gick vi och åt middag på en resturang. Riktigt mysigt och trevligt.

Idag skulle jag ha spelat match, men jag är förkyld och hängig som en vissen ros. Ska nog bara sätta på en bra film och krypa ner under täcket eller nåt. Och så klart hålla tummarna för laget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0