Konfa

Idag konfirmerades min älskade syster Sofia, så vi var i kyrkan först och sen var släkten bjudna på middag och fika och så, jätte trevligt. Så det är det jag har gjort idag typ.

Längtar inte till i morgon riktigt för då ska vi badamed klassen.. höjdpunkten på året.. verkligen.. INTE!
Aja sen ska jag träffa Ina och fira henne lite eftersom att hon fyller år idag:) GRATTIS gumman <3 Sen ska vi gå på modevisning, så det blir riktigt najs!

Nu ska jag kolla upp vad jag har för läxor och göra en ansiktsmask , ha det gött! ♥


Nya tröjan:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilken snygg tröja! Var har du köpt den? ;) btw gillar din blogg <3

2011-03-31 @ 19:50:46
Postat av: Anonym

Var har du köpt den tröjan? Den var skit snygg! Btw gillar din blogg<3

2011-03-31 @ 19:52:29
Postat av: Alice

Hej älskar din blogg! Var har du köpt tröjan? Svara gärna i ett inlägg :D

2011-04-16 @ 13:34:06
Postat av: Andrea <3

Hejsan! Tack så mycket vad glad jag blir <3 Tröjan är köpt på en H&M butik i stan :)

2011-04-16 @ 14:58:15
URL: http://breakaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0