Lite tankar

Mysig och rolig dag men yoyo i stan idag, vi köpte fika och satte oss i solen och snackade en massa, sen gick vi och kolla i affärer och provade massa heta grejer ;) Haha älskar dej <3


Igår kväll hängde jag på ungdoms gården med massa härligt folk typ och i kväll blev det melodifestival finalen, helt klart rätt vinnare! Han är så sjukt snygg haha, Eric! :D

Btw så är jag så sjukt trött på tjejer som trycker ner andra tjejer, blir så jävla arg. Man borde klappa varan på ryggen, precis som killarna gör när det går bra för nån annan.
Men på nåt sätt så brukar många tjejer ha tendensen att trycka ner varandra i stället och kalla varann saker som man inte mår bra av alls. Förstår inte varför men jag ville bara säga att jag är riktigt trött på det. Trodde aldrig att jag skulle behöva säga det men det är sant, tjejer behöver bli mer som killar.

Det var allt för mig, Hoppas ni har en bra kväll för det har jag! Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0