Helgen

Jag vet att jag har haft en del dålig uppdatering men jag ska gott göra er lite ;)

Var i paris förra veckan, det var super bra, allting, men jag berättar mer om den resan i ett annat inlägg inom kort! Med bilder också såklart :)

I fredags var jag med Regina, igentligen skulle vi på fest men så blev det inte, vi drog på bio och såg The fighter och åt på donken. Riktigt mys iaf sen sov vi hos henne och så. Riktigt kul som vanligt i hennes sällskap =) 
Sen på lördan mötte jag Syrran i stan för att vi skulle köpa present till våran underbara pappa och sen kolla vi i alla affärer och sen käka vi middag på taco bar, jag är fett lycklig som har den syrran det kan jag säga. ♥

Idag super tidigt i morse spelade jag fotbolls match med laget, det blev 1-1 i matchen men det blev straffläggning och då vann vi. Så det känns bra fast jag har ont i både knän och hälar.

Nyss hade vi gäster så snart ska jag väl ta och göra mej i ordning inför sista veckan inna påsklovet!
För då ska jag hitta på massa kul grejer.

Hör av mej i morgon när jag kommer hem, puss på er biatches!<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0