Innerstinne

Hej!
Jag är lite fundersam, vet exakt vad jag vill innerstinne, jag vet alltid vad jag vill fast jag knappt vet det själv ibland men men inte den här gången. Jag vill egentligen bara skrika men försöker att skippa den biten för att eran hörsel inte ska paja helt..


Men i övrigt har dagen varit okej, fick massa super bra Eminem av Viktor, han är bäst! :) <3 Beundrar den människan verkligen.


I dag hade vi första SO lektionen , vi fick typ världens grymmaste so-lärare , Lasse. Så det var lite kul.

Sry hinner inte skriva så mycket mer , juste min helg var skit mysig, älskar er! <3


God natt , puss puss <333











Hitta två bilder från hajken i norge, snodde de av lydia hoppas det e ok :)
Har egna nån stans men det är på engångs kamerorna...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0