.. Och då var skolan igång igen..

Mm har inte så mycket att säga om det faktiskt, började vid nio. Men riktigt kul att träffa alla igen! Inte så mycket som var ändrat precis, men aja högstadiet liksom alltid nåt.

Vi hade rätt lungt i dag iaf, utdelning av skåp, scheman och typ rita lite haha sen var det lunch och efter det slutade vi.

Har skit ont i huvet nu.. fett jobbigt , jag hoppas det går över till i morgon..

För övrigt han jag och Vera till stan direkt efter skolan, köpte en bh och present typ.

Nu ska jag duscha och sen ska jag hoppa i säng, är skit trött, man är inte van att gå upp vid halv sju liksom.. :S
När jag kom hem fick jag delta i bärfrossa som jag kallar det. mummmsimums! :D








SOV SÖTT ALLA FINA LÄSARE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0