Sommaren är kort, det mesta regnar bort.

Sitter här och jammar med min härliga pappa haha just nu har vi börjat sjunga sommaren e kort , ni vet ;P
Det var inte regn i dag iaf , soool!
Haha va på ung i dag igen haha fast med Wille och Amanda , Anna va med en stund också men sen skulle den lillen åka till korvlandet (Danmark) för er som inte fattar.. haha.
Vi typ hängde där ett tag, sen gick vi och kolla i affärer, köpte fjäderörhängen typ, sen drack vi milkshake och hamnade på ung igen. Sen lite senare kollade jag på min lillasyster som uppträdde där<3 Så kort och gott , den här dagen blev lyckad. :D Fick mail idag om vilken lärare jag fått hamna med min amanda iaf :*<3


Nu ska jag tvätta bort smink , hörs väl i morgon kanske? ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0