17 december 2010

Från den här dagen finns det en sak jag lärt mej, en sak jag kommer att komma ihåg. Varje gång jag ser dej, varje gång jag möter din blick. Jag ska aldrig glömma, aldrig.

Freeeedag! Gissa om jag är glad för det?! :D Haha, efter skolan mötte jag upp sofia och sen träffade vi farmor, det var trevligt:)

Nu har jag precis ätit tacos och ska nog vara lite social med familjen snart måste bara kolla alla bloggar först ;) Och lyssna klart på en låt , ska lägga in den senare för man blir så glad av den! :D

Håll tummarna för att det gick bra på matte provet, det känndes bra efter och så men man ska aldrig bestämma sig för något innan man fått tillbaka det.. ;)

Aja orkade inte dra ner till gården i dag för att jag är så sjukt trött och så .. men känns som inte jag har varit där på en evighet men aja på måndag kanske vi har ju ändå inga läxor så man får ju passa på! :)

                                            Hör nog av mej senare , Pusspuss <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0