26-12-2010

Idag har jag varit ute på en lång promenad med Elsa, det var jätte trevligt att snacka och så. Kul att träffa henne :) sen åkte jag och skulle försöka hitta nått på rean men som vanligt hittar jag aldrig saker på rean, jag vet inte varför riktigt kanske för att de bara säljer ut allt fult så?.. hehe jag vet inte men jag hitta inget snyggt, hitta bara massa  snyggt, men de va dock inte på rean då , självklart.. haha men jag köpte en jätte fin vit tröja iaf :D hihi.
Sen åt vi sushi , min favvo mat , gud jag älskaret! :) Haha nyss kolla jag på systrar i jeans, myspys nu ska jag gå och dricka en liter mineral vatten för jag e tööörstig! Ha det så bra!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0