Klippning

Hola!
Håller på att byta sängkläder just nu, ska använda kuddfodralet som jag fick av yuvian i julklapp. :)

Har varit och klippt mej idag, sa att hon skulle ta så lite som möjligt eftersom jag fortfarande ville ha längd på håret. Så det slitna är borta och jag e nöjd. Där köpte jag en grym hårspray som inte gör håret stelt, den luktar hur gott som helst.
Sen åkte jag till stan (igen) ja det känns som att ja bor i alla shopping centrum hehe..
Köpte Lh och en present, hemlis ;)
Sen va jag tvungen att köpa ett litet läppbalsam som luktade super gott typ vanilj och en bh. Sen gick jag och kolla lite i alla möjliga affärer, hitta bla skit snygga lös ögonfransar , med fjädrar och diamanter i vet ;) HAha.

Sen när jag kom hem sydde jag ihop allt och eklipsen, det tog två timmar av mitt liv, efter det fick jag grymt god mat kött sås och ungspotatis, yammie, sen drog ja till gården med Carro och Mattis, det var sjukt kul, vi garvade oavbrutet förutom två minuter då vi spelade city ville, fan vilka geeks vi e ;)




Den jag köpte, fan vad den kladdar.. men annars godkännd ;)
HAha Pusspuss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0