Lite julklapps shopping

Hej där! Idag efter skolan gick vi först hem till siri (jag siri carro ebba) hon flyttar ju idag och det var verkligen super fint! :) Sen bestämde vi oss för att åka till skärholmen och handla julklappar till i morgon när vi ska ha tjej sleepover , ska bli hur najs som helst! Siris kusin från spanien kanske är med också:) Sen har vi en liten springa ut och kasta oss i snön plan men vi får se om den blir verklig.. haha ;D

Nu är klockan så sjukt mycket för att jag ska till skolan i morgon på avslutningen , vi börjar nio och ska kolla på en film och ha på oss tomteluvor ..haha:P
Så nu ska jag hitta min rosa tomteluva som jag sytt själv hihi pusspuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0