Sushi i wrongstrupen ;)

Idag vaknade jag super sent så jag hade lite brottom in till söder för att vi hade jul konseren i kyrkan med mina gulliga söta bejbs! :D Den tog ganska lång tid så vi tjejer hann inte åka och handla julklappar som vi hade planerat.. Men vi gick och åt sushi på vårt stammis ställe, vi garvade oavbrutet så att jag nästan satte en hel sushi bit i halsen.. haha ;)
Hihi sen fick jag en super söt julklapp av yuvia ett kuddlakan där det stog "vill ha dej i mörkret hos mej" tror dock inte att det va menat mellan mej och henne haha men hon tyckte nog att den matchade min personlighet typ , ni får bild kanske i morgon för snart behöver jag gå och lägga mej för att jag ska upp sjukt tidigt i morgon och handla julklappar och sen blir det mer sång på fler julkonserer! :)

Så vi hörs snart sötisar , KYss <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0