uppesittar kväll med Soffi <3

Tjuu! sitter här med världens häligaste storebror! Hon och jag har kollat på filmer all night long och ätit bullar, ska fortsätta med det ett tag ;)

I dag annars har jag först varit i liljeholmen och sen drog jag vidare och träffade Carro i skäris för att hon skulle hitta en tröja sen skyndade vi in till stan för att kolla på lh till mej men det var omöjligt för det fanns inte i min färg ofc.. fan aja de skulle kanske rulla in i morgon så jag måste palla mej dit igen. By the way har jag shoppat som fan de senaste dagarna, har inte hittat ett skit på rean för att jag va fett seg och då var allt snyggt slut, om det ens funnits något snyggt innan jag kom dit.. haha.
Aja ska logga in på mailen och se om jag fått något från mitt och ebbas lilla jobb project ;) Puss

 

 

                                 


Kommentarer
Postat av: Micki

Söta systrar <3 =)

2010-12-30 @ 13:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0