Lördag

Mysdag har det varit i dag , god mat och och massa slapp i soffan framför twilight hehe, sen har jag läst de nya nr av frida och testat den nya plattången jag fick igår, älskar den. :)
Fick massa fina saker ska visa sen när jag orkar ladda upp de.. haha fick bästa nagelkittet med massa oljor och lack och sånt eftersom jag gillar nagelfix hihi , sen fick jag kläder, och två par skit snygga skor, de ena paret är klackar (svarta) och de andra e höga, love it :D Jag fick också massa smink och sånt stuff :D
Sen fick jag ringar och hår grejer t.ex ny björn axen spray och shampo med balsam. Och söta rosa ramar av syrran och fint halsband av lillasyrran, tack mina gullisar <3 Och så har jag fått massa fint av mina älskade kompisar, tack så mycket sötnosar♥

Nu ska jag återgå till filmen och äta juleskum , för det är såå gott haha Pusspuss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0