Vitlöksdagen med carro och ebba! :D

Hej alla uppesittare, själv är jag dö trött och på lite blandat humör, mest besviken men samtidigt arg, jag är inte ledsen, vilket alla frågar mej , nä det är inte värt tårar, inget är det egentligen, för det som får en att gråta är liksom inte värt att gråta för.
Kan inte alla bara ta och vara sig själva, sluta försöka leva i någon annan person som de hittat på själva? Jag tror bara att  jag behöver tänka och träffa rätt sorts människor, som idag t.ex ni gjorde min dag! Och jag måste erkänna att det är riktigt jävla kul att hoppa runt i snön med endast prickig sommar klänning med carro som grym fotograf och Ebba som med modell, haha NI är grymma tjejer.
Fast alla var lite halv förkylda så kraxade vi igenom några av låtarna , någorlunda okej.. haha sen gjorde Carro skit äckliga förkylnings drinkar åt oss , hon är för gullig! Det var massa good stuff i den och så haha men jag var visst inte tillräckligt förkyld för att inte känna vitlöks smaken haha. Men det var en riktigt omtänksam tanke av henne att försöka bota oss. :) <3
Ni får kanske bild innom kort från snö-modellandet idag!
Kl 6 gick vi bort för att se carro lisa och kattis spela upp med bandet , riktigt najs, de körde vän med en bil, ni vet håkan hellströms ? Haha jag e abslolut inget håkanfan men asså deras cover va super! 
Hihi nu är jag värd lite sömn , så ring INTE och väck mej tidigt i morgon;) , för då kommer det svara en sur andrea haha nä då men helst inte före tolv? haha jag behöver min skönhets sömn! ;D


   

                                                    Ha det gött allihopa! :D Pusspuss







Kommentarer
Postat av: liindblaads

Dagens lucka är redan öppnad. kolla om de va du som fanns där bakom.

om inte kan du anmäla dig till lucka 13 i samma inlägg :)

kram

2010-12-12 @ 10:36:16
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Karine

sv; stilig at du liker norsk! :- )

du kan jo alltids lære deg norsk selv viss du ikke får læreren din til å lære dere norsk på skolen selv :- )

2010-12-12 @ 12:05:06
URL: http://www.karinedju.blogg.no
Postat av: liindblaads

Här hittar du denna glammiga plattång



http://eleven.se/corioliss-c2-crystal-8661.html

2010-12-12 @ 15:11:22
URL: http://liindblaads.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0