Helgen

I fredags kväll var jag på gården med massa härligt folk, skrattade typ oavbrutet;)
I går alltså Lördags så träffades jag och Ebba för att åka till Fridhemsplan, vi köpte fetakoppar varmchoklad och kläder på gina och gick runt och fråga hur många som helst om vägen för vi virrade runt ett tag haha.
Vi fixade våra biljetter och sen drog vi till donken och åt lunch. Sen åkte vi hem till Siri och fixade oss lite, blev lockigt hår, sen åkte vi tre in till fridhemsplan igen för att gå på festen, den var lite halv kul typ.. så vi drog därifrån efter ett tag. Vi saknade btw våran fjärde Zeta medlem Carro för hon kunde inte träffas igår<3

Skulle först träffat Johan men det blev inte så, istället tillbringades sista dagen den här helgen med Yoyo i Tc vi gick runt och kollade i affärer och åt glass haha hon e bara för söt. Älskar den tjejen! ♥

Och i morgon är det alla hjärtans dag, vet inte om jag ska gilla eller inte.. haha lär se i morgon?

Nu ska jag ta en dusch och fixa naglarna så ha det fint så länge!

PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0