Fika & shopping

Efter skolan åkte jag med Elsa till stan, vi gick först och fikade på ett mysigt ställe och sedan trippade vi runt i olika affärer, jag´hitta en skit snygg magtröja som jag ska ha i sommar, det var i alla fall skit kul att va med henne, för det var ett tag sen vi gjorde något tillsammans.

Sen åkte vi hem och då åt jag mat en snabbis innan jag skulle med familjen till ett annat shopping center innan det stängde, så jag hann shoppa lite mer.. Hittade två magtröjor till, skitsnygga, en ny mascara, och tre par tights två nylon och ett par i bomull eftersom jag är i stort behov av det hela tiden! ;)

Nu har jag precis snackat med Yuvia en och en halv timme i telefon, lika trevligt varje gång, nu ska jag göra i ordning mej och hoppa i säng och imorgon är det elevens val-dag och jag ska åka pulka, så vi har lite sovmorgon till typ 9, härligt!

Hör av mig då , släng kyss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0