Friluftsdag

Det var ju shemabrytande dag, hade ju pulka men det blev en promenad vid skidspåret i sället, det var ganska kul jag carro och ebba gick runt i skogen och sjöng riktigt högt och rammlade för att det var så halt men det var kul, fast jag blev ner puttad i snön ett antal gånger.. hehe fast jag var ju ganska snöig innan så ja brydda mej faktiskt inte så mycket haha.

Sen när vi satt på bussen från Lida kom jag på att jag var i stort behov av att "pudra näsan" .. HAha det var sjukt jobbigt men i tc fanns det "pudranäsan ställen, ska aldrig dricka på utflykt igen!?.. Pinsamt. ;)

När vi kom tillbaka till MH gick jag och Carro hem till henne för att fixa våran so uppgift, det gick typ bra, men nu ska jag kila, xOxO


                                   
Förra året i fjällen, Längtar till järvsö!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0