Myspys

Sitter här och kollar senaste Kenza & Tyra show som jag inte hunnit se än.. bakade nyss en pepparkakskaka, en mjuk kaka alltså, den blev smaskens haha.
Igår var det lucia , kom hem så sent att jag inte orkade blogga efter alla lucia tågen,men det var jättekul iaf! Det kommer nog lite bilder sen:)

Den här dagen har varit en sån där jobbig, ni vet när tunnelbanedörrarna stängs precis när man kommer, man halkar på isen, hissen åker i väg precis när man tagit tag i handtaget, man spiller mjölk på bordet så det rinner ner på golvet när man har brottom eller man får mascara e hela ansiktet för att man e så grymt stressad, och det ända man gör i skolan är att längta hem.
Det var min dag det.

I morgon hoppas jag på att det blir bättre och att vissa slutar dryga sig HELA TIDEN, det kan jag bli så förbannad på, när folk försöker visa hur LITE de bryr sig istället för att visa att de är super snälla och trevliga människor, fyfan. Sen tror jag vi ska kolla ganska mycket på film :D haha på engelskan kollar vi på djungelboken haha på spanskan kollar på på en konstig film och på so:n ska vi kolla på en brottsfilm. Haha massa film men det har jag inget imot eftersom jag vet att jag kommer vara lika trött i morgon..

Nu ska jag kolla klart på avsnittet och ta en liten dusch ;)

 

                                                                 Pusspuss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0