En månad till julafton!

Shiet vad kallt det va i dag, vi hade snöbollskrig (eller mula andrea krig) hehe innomhus, så ja blev en snögubbe (ännu en gång ;) hihi .. Sen på musiken spelade vi Tänd ett ljus , då fick man lite jul feeling så där.
Vet inte om ja ska längta eller inte, aja på söndag ska vi sjunga med kören i kyrkan och sen ska vi hem till mickis familj :) ska bli riktigt najs och träffa den saknade tjejen! <3
När jag kom hem efter skolan runt halv fem.. så gjorde jag varm choklad och kollade på oc boxen, för jag hade ont i huvudet så orkade inte så mycket mer faktiskt.. Men det kanske hjälpte lite , fast det fortfarande gör ont :(

aja ska fixa mej till i morgon nu, Kyssar ♥



Sötis carro , typ för några veckor sen i en park:) <3



Kommentarer
Postat av: Carro!

hihi, jag ser ut som ett mobboffer! Haha, love you!<3

2010-11-24 @ 22:12:34
URL: http://idacarolinesvard.blogg.se/
Postat av: Andrea <3

Eh? mobboffer? :O nä absolut inte , du e alltid super söt! Älskar dej <333

2010-11-29 @ 22:20:07
URL: http://breakaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0