Heeeej! :)

Måste bara säga det att det var det mysigaste film kväll jag varit med om (hittills;) <3
I dag har lyckliga jag varit hemma med lilla syster :* Vi gick först till ica efter att jag sovit till halv tolv och sen duschat en timme och sminkat klart mej .. haha där handlade vi iaf bak ingredienser och juice eftersom jag måste ha en massa c vitaminer om jag ska klara av den här vintern (som ska bli en kallaste på 200 år :S ) (RIKTIGT HEMSKT)  fast jag e glad iaf , sen så gick jag och träffa ebba och amanda vid centrum för vi skulle sälja bullar till klassresa pengar type. Det gick rätt bra fast det va iskallt. Tanter och gubbar stöd köpte av oss :) så gulliga. Alla ville självklart köpa mina muffinsar för att de var godastee :D haha , fast det va iof sant ;) <3
Natttiiiiiiiii puusssspusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0