Hey alla fina <3

E väldigt tankspridd just nu..

Mitt lov har varit super narre! :)
Mest har jag varit men carro älsklingen ♥ Men har också hunnit med en sleepover hos anna men emma :) <3 Det var mysigt! Vi spela musik och sjöng haha och busringde och lagade vår specialare , pasta med pesto :D Och så kollade vi på film såklart! :)

I går var jag med mammi och pappi och fikade , sen åkte vi och handlade ett nytt långt skriv bord till mej, jag e jätte nöjd! :D <3

Så i dag satte vi ihop det och så har jag städat lite (duktiga jag ;) haha men jag fick skit ont i huvudet när jag satt på håkan hellströms skiva.. tror jag e allergisk ;)

Har hittat sladden till datan så jag har laddat över massa bilder! Kolla fb för att se bilderna från kör resan till dalarna, för jag orkar inte ladda upp dem här också.. :S Men ni kommer få andra bilder snart! :) <3



förra veckan <3




I morgon kommer min älskade syster hem från Italien, hon kommer skit tidigt så jag måste nog sova nu, har saknat henne mest i universum! <3



sov gott , pusspuss // Eran nea ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0