Livet just nu

Naw systeryster du e för gullig , såg ditt fina inlägg nu :* älskar dej ♥

Nu har jag lagt ner min själ i alla möjliga ämnen.. herregud vilken rolig kväll :(

I dag fick vi baka pizza på hemkunskapen , det vi önskade förra gången ;) Kanske lite konstigt att äta pizza vid halv nio påmorgonen kanske men ja hade inte ätit någon frukost så det va nice haha.

Nyss julpyntade jag mitt rum lite, är inte så mycket för massa små plutterutter om man säger så det ska liksom vara lagom mycket.. typ:)

I morgon efter plugget ska ja hem till carro för vi ska träna jul såger till ett lite lucia tåg hihi :)
Snart snart e det ju lucia, då blir det massa åka hit och dit för min del med kören och så, men det brukar vara så kul :D <3

Elsa & jag på buttriks för typ två månader sen <3

 










Kommentarer
Postat av: Grimsa

<3

2010-12-10 @ 16:31:02
URL: http://grimsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0