One day

Shiet gu vad jag är trött , har typ lite svag huvudverk också , trevlanstrevlans verkligen..
Så ja ska nog forsätta måla klart naglarna som blev lite fail .. och sen ska ja ta ett super varmt bad och efter det ska jag göra te med kanel , as gott! :)
Den här dagen var riktigt konstig, det ända som var bra typ var att jag nästan somnade på carros mage, i slutet på gympan när vi skulle ha typ nån avslappning.. hehe ;)
Vi ska ta och tvinga Manne att få följa med honom på en grej..han e verkligen super snäll, min brorsa, haha hoppas vi lyckas , det vore as kuul! hihi och nepp ni får inte veta vad ;P haha.

                            


                                      Aja hör kanske av mej senare pusspuss♥




                               





Kommentarer
Postat av: Camilla

Är det sådana klister diamanter man klistrar på nageln eller är det sånna man bara trycker dit innan lacket torkat? Fint var det i alla fall! :)

2010-11-22 @ 21:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0