Torsdag då ..

Hej :)
Morgonen började inte bra, när jag kommit 50 meter från mitt hus kommer en last bil i full fart och stänker ner mej totalt, jag fick utbrott och pakade finger och skrek till idioten och gick hem och bytte kläder..
Sen när jag kom till skolan skulle vi kolla på hiphip hora eftersom vi hade nån typ anti mobbnings dag i skolan. Sen fick vi prata om den och skriva mobbnings dikter och så , det var en helt ok dag om man bortser från början .. :S

Nu har jag duschat och hunnit kolla på Berg flyttar in och humor programmet efter ;P haha.

Nu håller jag på att övertala mina underbara föräldrar om plattången som kostar 2000 .. hehe orkar inte vänta till julen.. hihii vill ha platt hår nu :)
Aja hoppashoppas :D


Nu borde jag hoppa i säng så jag inte e så otrevlig i morgon när jag vaknar , haha go natt ♥


Kommentarer
Postat av: Issa

Jag älskar ditt hår!

Hhihi halvt lockigt halvt rakt, gulligt ju! Jag tycker inte du ska platta det, du har ju så fint ändå sötunge!

2010-11-11 @ 15:47:53
Postat av: a

instämmer med issa. du är perfekt som du är.

2010-11-14 @ 14:10:48
Postat av: a

instämmer med issa. du är perfekt som du är.

2010-11-14 @ 14:10:56
Postat av: Andrea <3

Naw va ni e söta:* men jag vill platta i bland när ja tröttnar på alla lockar.. <33:)

2010-11-16 @ 20:31:46
URL: http://breakaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0