Tre dagar kvar till helg..

Ska bara göra ett litet snabbt inlägg , för jag är riktigt trött..

Det var en helt vanlig tisdag , man vet att det är lite mer än helften kvar av veckan.. o sånt blir man deprimerad av att veta.. Fast aja vi fick fika av vår lärare på sista lektionen för att vi typ har varit så grymma elr nåt ;D

Haha <3 det var nice , sen köpte vi lite polkagrisar av C klassen för de sparar till en klass resa precis som vi , fast skillnaden är att vi säljer lite tråkigare grejer , alltså ljus, fast jag tror vi tjänar ganska bra på det och det är ju huvudsaken.
Tror vi ska sammla in pengar till lag kassan om ett tag med, gud vad kul det ska vi med cupen i sommar o allt! :)

Efter plugget stack jag, siri, ebba och lisa hem till carro för att träna lucia sångerna, mest flummade vi bara och försökte oss på lite stämmor hihi hoppas det blir bra. :)

Nu ska jag plocka undan mitt stora klädberg i fotöljen så att man kanske ser den åtminstonde;)

 

Så ha det grymt bra nu, KYSSAR! ♥






Laget i början av sommaren 2010:)



Kommentarer
Postat av: Issa

Ååhhh, vad jag saknarsaknarsaknar!

2010-12-01 @ 20:08:17
Postat av: Lisa

Lägg upp den där bilden på facebook så att jag kan spara den till min data ! ÄLSKA

2010-12-02 @ 21:34:37
URL: http://lisahillevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0