Gossip mys

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nu sitter jag och äter middag, gissa vad? Sushi , min favorit mat. (:

Jag är glad för Carro kanske ska fixa min design snart för hon är grym på det och den jag har nu som jag försökte mig på att göra själv vart ju inte så jätte bra tycker jag.. men tur att man har ett proffs till hjälp! ;)

Jag ska bara ta det chill i kväll typ, göra en ansikts mask och kolla på några Gossip avsnitt eller nåt sånt kanske. Mys på hög nivå det!

I morgon börjar jag kvart över 10 för vi ska typ kolla på en circus och sen typ prova på att göra circus också. På kvällen blir det nån fekke lr nåt, men jag kanske hinner skriva nåt innan det haha nu ska jag ha myspys!

Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0