Sista dagen i frihet

Fett ledsen för riktigt bad uppdatering.. haha men jag är absolut inte peppad för skola i morgon..vill ha mer lov typ nu med en gång.. ser fram emot det kommande grymma sportlovet! ;)

I dag har jag typ åkt skridskor och försökt köra hockey med mitt proffs till pappa, kände mej som en liten bambi med super röd hjälm på huvet, riktigt hot! HAHa men annars riskerar jag mitt smarta huve för mycket och de är ju inte bra ;)

Igår sov ju carro här , det va jätte kul och mys, vi drog till sätra och träffade Wilhelm, Valle och jacob dagen efter (igår), och de två dagarna innan alltså torsdag och fredag hade vi fotbolls cup , idoorcupen , en innomhus cup vårt lag vann vår serie första dagen och kom till A slutspel , det gick väl också bra så vi kom trea i cupen:)
Sen kom ju carro hit som sagt och vi drog ner en sväng på gården innan vi kom hem igen typ.

I onsdags var vi i hammarby backen och åkte skidor, det var riktigt kul fast vi satt mest inne i stugan och fikade, chill:P

Nu ska jag ta en dusch och ta fram väska och gympa kläder till i morgon, rivstart första dagen.. yey ..



                                                                   PUSS


                                

                           
      Jag hade behövt drömma uppe på mina måln ett tag till ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0